Zoover reviews

Van plan om een vakantie te boeken? Check jij wel eens de vakantiebeoordelingen op Zoover? Check namelijk meer dan 3 miljoen Zoover reviews (vakantiebeoordelingen) van hotels, campings, appartementen, vakantieparken, vakantiehuizen, bezienswaardigheden en bestemmingen. Ze claimen hierbij dat alle reviews door gasten zelf geplaatst zijn waardoor u eenvoudig kunt vergelijken op waarderingen.

De meeste reisaanbieders en vakantiewebsites vergelijken op prijs en beschikbaarheid. Bij Zoover vind u echter een totaal ander concept. Hier kunt u namelijk uw bestemming selecteren op basis van de beoordelingen, of als u een bestemming ergens anders gevonden hebt eenvoudig hier opzoeken en kijken of het echt wat is. Want alle verkooppraatjes en mooie foto's zijn natuurlijk leuk, maar de waardering welke andere gasten geplaatst hebben is veel interessanter.

Hoe Zoover begonnen is

Het concept van Zoover is inmiddels al best wel vertrouwd bij vele vakantiegangers. Wellicht heeft u zelf in het verleden hier ook al een waardering achter gelaten. Zoover bestaat namelijk inmiddels al wel een tijdje. In het begin was Zoover dan ook puur gericht op reviews. Reviews van accommodaties en niets meer. Veel mensen gebruikte Zoover dan ook als naslagwerk. Eerst uw vakantie bij bijvoorbeeld een TUI of Sunweb vinden en vervolgens deze vakantie checken of klantwaardering via Zoover. Echt een beoordelingswebsite van vele tienduizenden accommodaties verspreid over heel de wereld welke inmens populair werd.

Zoover was in 2005 toen ze begonnen dan ook uniek in hun manier van werken. Inmiddels doe je Zoover wel tekort als je ze puur als review website wegzet. Bij Zoover willen ze namelijk niet alleen de bezoekers trekken voor het vinden van reviews. Nee inmiddels willen ze u als bezoeker een totaal concept aanbieden. Hierbij hebben ze inmiddels een bijzonder sterke basis neergelegd met meer dan 3,8 miljoen unieke reviews. Hiermee kunt u eenvoudig de bestemming van uw keuze terugvinden met het cijfer wat de diverse bezoekers van Zoover hebben gegeven. Wat echter redelijk nieuw is dat u bij de accommodatie nu ook eenvoudig de goedkoopste reisaanbieder terugvinden waarbij u uw vakantie meteen kunt boeken.

Vakantie boeken via Zoover

De kracht van het hele Zoover platform is dat je alles bij elkaar hebt. Natuurlijk zijn er ook veel reviews te vinden op diverse andere reiswebsites, maar het aantal bij Zoover is echt ongekend. Het leuke is ook dat praktisch elke bestemming en accommodatie ter wereld hier wel iets over te vinden is. Hiermee kan je dan ook eenvoudig leuke ideetjes op doen voor jou vakantiebestemming. Als je al een vakantiebestemming op het oog hebt kan je eenvoudig vergelijken op prijs en beschikbaarheid, naast de vele reviews. Heb je echter nog geen echte bestemming op het oog dan kan je je eenvoudig laten sturen op de reviews. Of je nu op zoek bent naar een heerlijke zonvakantie, wintersportvakantie, verre rondreis of een vakantiehuisje in Zeeland. Omdat het aantal beoordelingen ongekend is heeft u veel keuze.

Is weer eens een andere manier van je vakantie samenstellen toch? Heerlijk op basis van de goede ervaringen van andere je rondreis Europa samenstellen? Een actieve vakantie in de Ardennen met leuke tussenstops of op zoek naar het noorderlicht en weten waar u aan toe bent. Zomaar een paar mogelijke vakanties waar een stukje ervaring van anderen best wel nuttig kan zijn. Natuurlijk is het handig om te weten hoe een vakantiehuisje in Nederland scoort op kwaliteit, Hygiene en de beschikbare faciliteiten, maar als u een verre bestemming wilt gaan boeken dan is het misschien nog wel handiger. Kortom veel keuze en heel veel informatie kunt u hier eenvoudig bij Zoover terugvinden!


Artikelen over Zoover

Vind op Zoover een leuke camping in NL

Vind op Zoover een leuke camping in NL

Voor een leuke en avontuurlijke vakantie hoef je niet per se een verre bestemming te kiezen. In Nederland zijn er namelijk ook een heleboel leuke campings te vinden, waar je jezelf optimaal kunt vermaken. Als je op zoek bent naar een leuke camping in Nederland, dan is Zoover een erg leuke optie. Deze reisorganisatie biedt namelijk de leukste vakanties aan, tegen scherpe en aantrekkelijke prijzen. ... [...]

Zoover Reviews

    Zoover NOOIT meer

    Vakantie via Zoover geboekt.
    Hotel (Crystal Waterworld - Belek) waar we zaten was echt een zware tegenvaller:
    * TE groot, bij het grote restaurant een heel klein buitenterras: of binnen zitten (galm) of een eind lopen met je eten die dus koud is als je eindelijk bij je tafel bent. En borden en bestek: een ware zoektocht!
    * 5 a la carte restaurant waar we op onze eerste dag al niet meer konden kiezen waar we wilden eten (nog 1 mogelijkheid op onze laatste vakantiedag) en het is geen a la carte.
    * zeer beperkt of niet engels sprekend personeel - zelfs de verpleegkundige (die we helaas nodig hadden ivm voedselvergiftiging bij 2 van de 4 personen) via een vertaalapp engels-turks (dus ook niet NL-turks) moeten duidelijk maken wat er mis was.
    * op een paar personeelsleden na: zeer ongeïnteresseerd personeel
    * lifeguard verliet zijn post om zelf (2x achter elkaar) van de glijbaan te gaan. Dus geen toezicht terwijl hij even daarvoor nog een kind uit het water moest trekken.
    * Eerst hadden ze geen 2 kamers bij elkaar (1 boeking, 2 kamers) en uiteindelijk toch twee kamers: op de begane grond zeer gehorige kamers bij de lift: ook 's nachts lallende, schreeuwende en luid pratende gasten die op de lift wachtten of de trap namen
    Wij zijn geen klagers, maar na drie slapeloze nachten toch maar naar guestrelations gegaan. Het probleem was bekend en volgend jaar gaan ze er wat aan doen.
    Waarom ons dan nu in deze kamers geplaatst????

    Maar ook slechte service van Zoover zelf:
    Voor de terugvlucht wilden we ook online inchecken, maar wat we ook probeerden: het ging niet!
    In de papieren staat: inchecken kan altijd op het vliegveld en SOMS ook online. Omdat het bij ons alle vier online niet lukte, gingen we ervan uit dat het dus niet kon. Op het vliegveld aangekomen moesten we ieder € 10.- betalen. Okay, het staat ook op de papieren dat er mogelijk betaald moet worden om het daar te doen, maar op het moment dat het echt niet online lukt, zou dat niet mogen of in ieder geval later terug betaald moeten worden.
    Bellen met Zoover heeft geen zin, zij houden zich vast aan dat laatste regeltje en zijn dus niet geneigd om terug te betalen. We hadden met hen moeten bellen in NL tegen hoge belkosten (Turkije valt buiten Europa!) en dat er staat dat je SOMS online kan inchecken heeft er niets mee te maken.
    Kortom: slechte ervaring met Zoover en slechte ervaring met Crystal Waterworld - Belek.
    Het is dat het weer erg goed was, anders was deze vakantie 100% zonde van ons geld en het was niet eens echt een goedkoop hotel/vakantie :(

    Sterke punten
    doen alsof ze goede reizen en service hebben

    Zwakke punten
    nemen klachten niet serieus, leggen verantwoordelijkheid bij de klant.

    BOEK NIET VIA ZOOVER

    Wat een teleurstelling! Na het boeken van een vakantie via Zoover werd onze terugvlucht met Ryanair last-minute geannuleerd. Ik was met mijn 6-jarige zoontje en moest op eigen kosten nieuwe tickets, een hotelovernachting en andere extra’s regelen.

    In plaats van verantwoordelijkheid te nemen, schoof Zoover alles af op Ryanair. Dit is onacceptabel! Ik verwachtte ondersteuning van Zoover, maar ze lieten ons volledig in de steek.

    Boek geen reis via Zoover, totaal geen meerwaarde om via hen te boeken. Je kunt net zo goed direct via Ryanair en een hotel boeken, wat bovendien goedkoper is. Dit voelt als puur consumentenbedrog.

    Sterke punten
    Goedkope vakantie

    Zwakke punten
    Teleurstellend

    Extreem gedupeert

    Het hotel is zo zwaar slecht. De fotos op de site en info klopt niet. Er is GEEN glijbaan bij het zwembad, geen fitness ruimte, geen pooltafel, geen tafeltennis tafel. Het buffet op de fotos is 10x groter. Nu staat er 1 meter met groente en stokbrood. De kamers zijn oud, slecht onderhouden, kranen en douchkop kapot, zeer slechte wifi. Ook airco werkt maar half. Ook de badkamer zit vol schimmel

    Sterke punten
    Nul

    Zwakke punten
    Alles

    Extreem gedupeerd

    Zoover heeft mij enorm gedupeerd door opeens mijn hele accommodatie een dag te verlaten. Inclusief de vlucht! Nu kan letterlijk de hele vakantie niet doorgaan. Omboeken is volgens hun niet mogelijk, en ik ben mijn geld kwijt!

    Ik heb hier 8 jaar voor gespaard! Nu geen vakantie… echt vreselijk!!

    Om 10:00 meteen als eerste gebeld, maar om 11:00 nog niemand aan de lijn gehad! En dat terwijl ik binnen 5 minuten na het boeken al aan de bel trok!

    Per mail laten ze weten niks voor me te kunnen betekenen! Echt vreselijk!!!!!!!!

    Ik heb 8 jaar gespaard voor dit moment…. En ze laten je in de kou staan! Zonder vakantie! Zonder geld! Gewoon alles weg! Gestolen! Kwijt! Echt vreselijk!!!

    Sterke punten
    Geen! Werkelijk waar geen een!

    Zwakke punten
    Heel veel! Slechte bereikbaarheid. Geen klantenservice, geen hulp, ze denken niet mee, ze maken fouten, en laten je gedupeerd achter zonder geld met standaard afpoeier mailtjes.

    Levensbedreigende ziekte

    Levensbedreigende ziekte tijdens vakantie in Hurghada, geen steun van Zoover.
    Bescherm uw kinderen tijdens de vakantie in Hurghdada

    Tijdens onze vakantie in Pickalbatros Aqua Vista hotel juli 2023, werd onze dochter van 6 besmet met de e.coli bacterie.
    Dit leidde al snel tot het HUS syndroom, een levensgevaarlijke ziekte waardoor onze dochter bijna stierf.
    HUS is geen voedselvergiftiging, reizigers diarree of salmonella besmetting maar een levensbedreigende ziekte waarbij acuut nierfalen optreedt en de rode bloedcellen sterven.
    Het is extreem gevaarlijk voor jonge kinderen omdat hun afweersysteem nog niet volop ontwikkeld is.

    De besmetting is gebeurd tijdens het eten van vlees bij een show in Pickalbatros hotel Neverland waar wij te gast waren voor een avondvoorstelling. 24 uur later werd onze dochter ziek, de incubatietijd van e.coli.

    Onze dochter kwam op intensieve zorgen terecht en kreeg 4 dagen nierdialyse met bloedtransfusies om haar leven te redden.
    Na een week was ze stabiel om met de luchtambulance naar België gebracht te worden waar ze nog drie weken in het universitair ziekenhuis verbleef en nierdialyse nodig had.

    We hebben dit uitvoerig uitgelegd aan een Aqua Vista manager en via mail achteraf maar kregen nooit een officiële reactie, steun of hulp van Aqua Vista of Zoover.
    We houden Pickalbatros group verantwoordelijk voor wat er gebeurd is.
    De veiligheid van onze kinderen kan niet afdoende gegarandeerd worden.

    Toen onze dochter op intensieve lag hebben we Zoover ingelicht en om hulp gevraagd.
    De enige reactie, die we tweemaal toe kregen, was dat we geen klacht hadden ingediend tijdens onze vakantie periode en Zoover niets kon doen.
    Onze prioriteit lag vanzelfsprekend bij onze dochter die in levensgevaar was.

    Wij voelen ons zéér in steek gelaten door Zoover.

    Deze besmetting is geen alleenstaand geval.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen steun aan klanten in nood.
    Verschuilen zich achter standaard beleid

    Nooit maar dan ook nooit meer

    VOOR ONS NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER EEN REIS VIA ZOOVER!!

    Zoover bied dus reizen aan van FTI (een Duitse reisorganisatie). Deze reisorganisatie is niet aangesloten bij SGR en dus kun je bij eventuele klachten vrij weinig!! BOEK HIER DUS OOK NOOIT!!

    Zoover zelf geeft echter ook niet thuis en fungeert alleen maar als tussenpersoon en mailt dus onze klachtenmails daar naar FTI en vice versa.... (Lekker makkelijk natuurlijk)

    Wij hadden met het gezin een heerlijk vakantie in gedachten toen wij onze reis naar Turkije boekte. Speciaal gevraagd naar een kamer op de begane grond vanwege mijn gezondheid. Eenmaal aangekomen in het resort werd onze grootste nachtmerrie werkelijkheid, het was geen 5 sterren resort zoals het resort claimde, maar eerder een 2,5 sterren resort met een kamer op de 6e verdieping (letterlijk de zolder). Airco's die kapot waren, eten wat niet goed gaat was, deuren en kozijnen die kapot waren het was werkelijk waar niet te geloven. Tot 3 keer toe van kamer verandert tot we eindelijk een kamer hadden met werkende airco(de kamer zelf was helaas nog steeds een drama) en nog steeds op de 3e verdieping!
    Wij FTI benaderd en alles uitgelegd en hun zouden gaan kijken naar andere opties. Helaas kwamen ze met één optie (pas na 2dgn) maar dan moesten we wel even €800 extra afrekenen...... DAT IS TOCH DE WERELD OP ZIJN KOP!!!! Na 4dgn gesteggel zijn we niet verder gekomen dan een klachtenformulier en meer niet, oftwel jullie zoeken het maar uit.

    Nu eenmaal thuis komen ze na een hoop gemail en gedoe uiteindelijk (ze begonnen met €100) met een vergoeding van €320 (20% van de accommodatie prijs). 20% van 5 sterren is 4 sterren en dit resort is zeer zeker geen 4 sterren waard, maar eerder 2 en misschien met heel veel geluk 3 sterren!!

    Zoover zegt het maar te accepteren omdat dit, zoals FTI zegt, hun laatste kwijting is....
    Belachelijk en ik vraag me toch echt af of Zoover geen verantwoordelijkheid draagt in deze en aan welke kant hun staan.. De kant van de klant of de kant van zakkenvullen... en dit alles neigt toch heel erg naar het laatste..

    Nooit meer Zoover

    Voor het eerst geboekt via Zoover maar ook de laatste keer. Wat een irritaties en Het vliegtuig had geen stoelen, de transfer kwam niet opdagen en de extra kosten krijg ik niet vergoed. In het hotel aangekomen hadden ze geen kamer.

    Sterke punten
    Geen sterke punten alleen maar zwakke.

    Zwakke punten
    Slecht georganiseerd met de verkeerde partijen.

    2 kamers geboekt je krijgt 1

    Paar maanden geleden een hotel geboekt in Spanje met 4 personen en 2 kamers.\\r\\nHotel ona brava in Santa Susanna.\\r\\n\\r\\nEenmaal bij het hotel aangekomen ma 8 aug 2022 geeft het hotel aan dat zoover geen 2 kamers heeft doorgegeven maar een 4 persoons kamer. Aangezien wij 2 stellen zijn zit je hier niet op te wachten.\\r\\n\\r\\nHet hotel wou ons op alle manieren helpen maar het moest even geregeld worden vanuit zoover. Anders konden ze bij hotel ona brava het niet omboeken.\\r\\n\\r\\nMeerdere keren gebeld met zoover maar hier wouden ze niks doen!. We moesten maar een email sturen.\\r\\n\\r\\nToen met zoover gemaild. Maar de fout lag niet bij hun, op hun manier en ze wouden niks doen. We moesten ons maar redden. En werden gevraagd om niet meer terug te emailen.\\r\\n\\r\\nZeer zeer slecht van zoover.\\r\\nZe sturen je van het kastje naar de muur, en bieden hele andere diensten aan dan waar je voor betaald.\\r\\n\\r\\nOp onze voucher staat duidelijk dat er 2 persoons kamers zijn geboekt.\\r\\n\\r\\nDe service van zoover is bij het onbeschofte af\\r\\nZeer zeer slecht.\\r\\n\\r\\nWij hebben nu een 8 daagse vakantie met 4 man op 1 kamer moeten liggen.\\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Communicatie zeer slecht.\\r\\nJe krijgt niet wat je boekt.\\r\\nOnduidelijke informatie

    Boek er nooit een vakantie!

    Verschrikkelijk! Vakantie geboekt en daarna om omboeking gevraagd ong 2,5 maand voor vertrek. Meerdere berichten gestuurd met de vraag om een update en steeds werd aangegeven dat het door drukte langer kon duren. Uiteindelijk nogmaals gevraagd en toen werd er gezegd dat er een voorstel was gedaan (nooit ontvangen) en omdat wij nooit gereageerd hadden het nu te laat was en ze niets voor ons konden betekenen.

    Zwakke punten
    Ze kunnen de drukte niet aan en hebben voor mijn gevoel niet goed opgeleide medewerkers op klantenservice zitten.

    Nooit meer bij zoover!

    Ik had een naam fout neer gezet en had ze gelijk gemaild bij boeking! Ik ga pas in september weg en moet gewoon 100 euro bijbetalen om de naam te veranderen!!! Terwijl de tickets nog niet eens gemaakt zijn.
    Vragen overal alleen maar geld voor

    Sterke punten
    Zich overal goed uit lullen 👍🏻

    Zwakke punten
    Overal schijt aan hebben

Bezoek Zoover

Schrijf een review